კარიერა

შპს „საქართველოს ფოსტა“ აცხადებს სერვის ადმინისტრატორის ვაკანსიას ქუთაისში

გამოქვეყნებულია: 10 იანვარი 2022  /  ძალაშია: 6 თებერვალი 2022

ძირითადი მოვალეობები:

 

·         სერვისცენტრის მომხმარებლების მომსახურება, კერძოდ

-          მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და საჭიროებისამებრ გადამისამართება;

-          პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება;

-          საფოსტო ბარათების, მარკებისა და კონვერტების გაყიდვა.

·         მომხმარებელთა კონსულტაცია გზავნილის დამისამართებასა და თანმხლები დოკუმენტების შევსებისას.

·         მომხმარებლებისაგან სხვადასხვა ტიპის განცხადებების მიღება;

·         მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

 

·         სასურველია 3 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;

·         ქართული ენის  ცოდნა;

·         რუსული ან/და ინგლისური ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე

·         MS პროგრამების ცოდნა;

 

უნარ–ჩვევები:

 

·         სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;

·         მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;

·         დეტალებზე ორიენტირებულობა;

·         გამართულად მეტყველება;

·         გუნდური მუშაობა.

კანდიდატთა შერჩევა:

 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:

 

-              ინდივიდუალური გასაუბრება;

-             მოსამზადებელი ეტაპი 2 კვირა.

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე CV შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელ.ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ  ვაკანსიის დასახელება - სერვის ადმინისტრატორი (ქუთაისი)

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 06.02.2022