სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით - 12:00 საათიდან 16:00 საათამდე; შაბათი - საჭიროების შემთხვევაში.
ანაზღაურება: 550 ლარი
ძირითადი მოვალეობები:
· სერვისცენტრის მომხმარებლებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა
· მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და შესაბამისი პროცედურული რეაგირება
· მომხარებლისთვის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება, არსებული პროდუქტების გაყიდვა
· მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
· სასურველია 3-6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება მომსახურების სფეროში
· ქართული ენის ცოდნა
· რუსული ან/და ინგლისური ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე
უნარ–ჩვევები:
· სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის მართვის უნარი
· სიახლის ათვისებისა და თვითგანვითარების უნარი
· სხარტი აზროვნების უნარი
· ყურადღება დეტალების მიმართ
· მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა
· ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი
· სტრესულ სიტუაციაში ეფექტურად მუშაობის უნარი
კანდიდატთა შერჩევა:
კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:
- გასაუბრება;
- მოსამზადებელი ეტაპი.
დაინტერესების შემთხვევაში, შეავსეთ განაცხადი, ატვირთეთ CV და დააჭირეთ ღილაკს „გაგზავნა“.