სერვისცენტრის გაყიდვების ოპერატორი თბილისში

გამოქვეყნებულია იანვარი 18, 2024 / ძალაშია მაისი 19, 2024

ანაზღაურება - 1000 ლარი

სამუშაო განრიგი: მონაცვლეობით, ერთი კვირა - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით  09:00 საათიდან 17:00 საათამდე, შაბათს - 10:00 საათიდან 14:00 საათამდე. მეორე კვირა - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 11:00 საათიდან 19:00 საათამდე, შაბათს - 12:00 საათიდან 16:00 საათამდე.

 

 

ძირითადი მოვალეობები: 

·        სერვისცენტრის მომხმარებლებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა;

·        მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და შესაბამისი პროცედურული რეაგირება;

·        მომხმარებლის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება, არსებული პროდუქტების გაყიდვა;

·        მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა.

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

·        სასურველია 3-6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;

·        სასურველია ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;

·        MS პროგრამების საბაზისო ცოდნა;

·        მონაცემთა ბაზაში მუშაობის გამოცდილება.

 

 

უნარ–ჩვევები: 

·        სამუშაოს დაგეგმვისა და  დროის მართვის უნარი;

·        სიახლის ათვისებისა და თვითგანვითარების უნარი.

·        სხარტი აზროვნების უნარი;

·        ყურადღება დეტალების მიმართ;

·        მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა;

·        ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;

·        სტრესულ სიტუაციაში ეფექტურად მუშაობის უნარი.

 

 

კანდიდატთა შერჩევა: 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს: 

-              გასაუბრება;

-             მოსამზადებელი ეტაპი  2 კვირა.

 

 

დაინტერესების შემთხვევაშიშეავსეთ განაცხადიატვირთეთ CV და დააჭირეთ 

ღილაკს „გაგზავნა“.