სერვის ადმინისტრატორი თბილისში

გამოქვეყნებულია იანვარი 18, 2024 / ძალაშია მაისი 19, 2024

სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით - 09:00 – 17:00, შაბათი 10:00 – 14:00;

 

ანაზღაურება: 700 ლარი

 

 

ძირითადი მოვალეობები: 

·        სერვისცენტრის მომხმარებლების მომსახურება, კერძოდ:

-        მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და საჭიროებისამებრ გადამისამართება;

-        პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება;

-        საფოსტო ბარათების, მარკებისა და კონვერტების გაყიდვა.

·        მომხმარებელთა კონსულტაცია გზავნილის დამისამართებასა და თანმხლები დოკუმენტების შევსებისას.

·        მომხმარებლებისაგან სხვადასხვა ტიპის განცხადებების მიღება;

·        მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა.

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

·        სასურველია 3 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;

·        ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;

·        MS პროგრამების ცოდნა;

 

 

უნარ–ჩვევები: 

·        სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;

·        მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;

·        დეტალებზე ორიენტირებულობა;

·        გამართულად მეტყველება;

·        გუნდური მუშაობა.

 

 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპს: 

-              გასაუბრება;

-             მოსამზადებელი ეტაპი 2 კვირა.

 

 

დაინტერესების შემთხვევაშიშეავსეთ განაცხადიატვირთეთ CV და დააჭირეთ 

ღილაკს „გაგზავნა“.