კარიერა

შპს „საქართველოს ფოსტა“ აცხადებს თბილისის სერვისცენტრის გაყიდვების ოპერატორის ვაკანსიას

გამოქვეყნებულია: 4 ოქტომბერი 2019  /  ძალაშია: 31 ოქტომბერი 2019

ძირითადი მოვალეობები:

·         სერვისცენტრის მომხმარებლებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა

·         მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და შესაბამისი პროცედურული რეაგირება

·         მომხარებლის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება, არსებული პროდუქტების გაყიდვა

·         მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

·         უმაღლესი განათლება ნებისმიერი პროფილით

·         სასურველია 3-6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას.

·         ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;

·         რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე (B2 დონეზე);

·         MS პროგრამების ცოდნა;

·         მონაცემეთა ბაზებში მუშაობის გამოცდილება

 

უნარ–ჩვევები:

·         სამუშაოს დაგეგმვისა და  დროის მართვის უნარი;

·         ადაპტურობა/მოქნილობა;

·         სიახლის ათვისებისა და თვითგანვითარების უნარი.

·         სხარტი აზროვნების უნარი;

·         ყურადღება დეტალების მიმართ;

·         მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა;

·         ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;

·         სტრესულ სიტუაციაში ეფექტურად მუშაობის უნარი.

 

კანდიდატთა შერჩევა:

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:

-               ჯგუფური გასაუბრება ;

-              ტესტირება;

-              ინდივიდუალური გასაუბრება;

-             სტაჟირება 2 კვირა.

 

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და გამოაგზავნოთ რეზიუმესთან (CV) ერთად შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 31.10.2019