ხშირად დასმული კითხვები

რატომ იქმნება პრობლემა ქოლ ცენტრთან დაკავშირებისას?

ქოლ ცენტრთან დაკავშირება ხდება ტონალურ რეჟიმში. აღნიშნულ რეჟიმზე გადაყვანა ხდება ტელეფონის აპარატზე არსებული გადასართავით, რომელიც გადართული უნდა იყოს tone-ზე.

შესაძლებელია თუ არა საიტზე ჩამოსული ან გაგზავნილი გზავნილის ადგილმდებარეობის შემოწმება?

გზავნილის ადგილმდებარეობა შეამოწმეთ ბმულზე

შეტყობინება დამხვდა და რა ვქნა?

უნდა მიაკითხოთ შეტყობინებაზე მითითებულ მისამართზე მდებარე სერვის ცენტრს
ან დაგვიკავშირდეთ ქოლ-ცენტრის ნომერზე 224 09 09.
 

როდის ექვემდებარება ამანათი განბაჟებას?

ძირითადი პარამეტრებია: თუ გზავნილის ღირებულება აღემატება 300 ლარს, თუ 5 ერთნაირი ნივთი დევს გზავნილში ან გზავნილის წონა აღემატება 30 კგ-ს.

რა არის ქოლ-ცენტრის საკონტაქტო ნომერი და სამუშაო გრაფიკი?

ტელ: +(995 32) 224 09 09
ორშაბათი-პარასკევი: 9:30 სთ.-დან - 18:30 სთ.-მდე
შაბათი: 10:00 სთ.-დან - 14:00 სთ.-მდე

როგორ მოვიძიო თბილისის ქუჩებისა და რეგიონების ინდექსები?

რა საათებში მუშაობს სერვის ცენტრები?

ორშაბათი-პარასკევი: 9:00 სთ.-დან - 17:00 სთ.-მდე
შაბათი: 10:00 სთ.-დან - 14:00 სთ.-მდე

როგორ ვიპოვოთ სერვის ცენტრების მისამართები?