კარიერა

შპს „საქართველოს ფოსტა“ აცხადებს თბილისის სერვისცენტრის გაყიდვების ოპერატორის (რეზერვი) ვაკანსიას

გამოქვეყნებულია: 21 სექტემბერი 2018  /  ძალაშია: 19 ოქტომბერი 2018

ძირითადი მოვალეობები:

·        სერვისცენტრის მომხმარებლებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა

·        მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და შესაბამისი პროცედურული რეაგირება

·        მომხარებლის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება, არსებული პროდუქტების გაყიდვა

·        მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

·        უმაღლესი განათლება ნებისმიერი პროფილით

·        სასურველია 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას.

·        ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;

·        რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე (B2 დონეზე)

·        MS პროგრამების ცოდნა;

·        მონაცემეთა ბაზებში მუშაობის გამოცდილება

 

უნარ–ჩვევები:

·        სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;

·        მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;

·        დეტალებზე ორიენტირებულობა;

·        კომუნიკაციის უნარი;

·        გამართულად მეტყველება;

·        გუნდური მუშაობა;

·        პროგრამაში, მონაცემეთა ბაზებში სწრაფად მუშაობის უნარი.

 

კანდიდატთა შერჩევა:

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:

-              ჯგუფური გასაუბრება ;

-              ტესტირება;

-              ინდივიდუალური გასაუბრება;

-             სტაჟირება.

 

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 19.10.2018