ანაზღაურება - 800 ლარი
ძირითადი მოვალეობები:
· სერვისცენტრის მომხმარებლებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა;
· მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და შესაბამისი პროცედურული რეაგირება;
· მომხარებლის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება, არსებული პროდუქტების გაყიდვა;
· მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
· უმაღლესი განათლება ნებისმიერი პროფილით;
· სასურველია 3-6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;
· ქართული ენის ცოდნა;
· ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;
· MS პროგრამების ცოდნა;
· მონაცემეთა ბაზებში მუშაობის გამოცდილება.
უნარ–ჩვევები:
· სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის მართვის უნარი;
· სიახლის ათვისებისა და თვითგანვითარების უნარი.
· სხარტი აზროვნების უნარი;
· ყურადღება დეტალების მიმართ;
· მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა;
· ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
· სტრესულ სიტუაციაში ეფექტურად მუშაობის უნარი.
კანდიდატთა შერჩევა:
კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:
- გასაუბრება;
- მოსამზადებელი ეტაპი 2 კვირა.
კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge გთხოვთ, ელ.ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - გაყიდვების ოპერატორი (დროებითი თანამშრომელი)
განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 28.11.2022