ძირითადი მოვალეობები:
· საფოსტო გზავნილების მიღება, გაცემა და მათი პროგრამულად აღრიცხვა;
· სერვისცენტრის მომხმარებლებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა;
· კლიენტებისათვის პროდუქტებზე/მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება და მათი საჭიროების ანალიზი და კონსულტაცია;
· საფოსტო გზავნილების განაწილება და ჩაბარების კონტროლი.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
· სასურველია უმაღლესი განათლება ნებისმიერი პროფილით;
· სასურველია 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას.
· ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
· რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;
· MS პროგრამების ცოდნა;
· მონაცემთა ბაზებში მუშაობის გამოცდილება.
უნარ–ჩვევები:
· სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
· მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;
· დეტალებზე ორიენტირებულობა;
· გამართულად მეტყველება;
· მონაცემთა ბაზებში სწრაფად მუშაობის უნარი.
კანდიდატთა შერჩევა:
კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:
- გასაუბრება;
- ინდივიდუალური გასაუბრება.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.
დავუკავშირდებით მხოლოდ შესაბამის კანდიდატებს, რომლებიც გამოგზავნიან სრულყოფილად შევსებულ განაცხადის ფორმას რეზიუმესთან ერთად.
განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 29.05.2012