მენეჯერი მესტიაში

გამოქვეყნებულია ნოემბერი 18, 2022 / ძალაშია დეკემბერი 19, 2022

ძირითადი მოვალეობები: 

·         სერვისცენტრის ხელმძღვანელობა: სერვის ცენტრის სამუშაო პროცესის დაგეგმვა და მისი კონტროლი;

·         კლიენტებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევის კოორდინირება და მონიტორინგი

·         სერვისცენტრში კლიენტების  მაღალი სტანდარტით მომსახურების უზრუნველყოფა

დაქვემდებარებულ თანამშრომლებს შორის ფუნქცია-მოვალეობების განაწილება, მათი სამუშაოს კოორდინირება, შესასრულებელი სამუშაოს ზედამხედველობა

·      სერვისცენტრის საქმიანობის შესახებ სტატისტიკური მონაცემების წარმოება, მათი ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

·         უმაღლესი განათლება

·         3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, მათ შორის ხელმძღვანელ თანამდებობაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, სასურველია გაყიდვების ან კლიენტთა მომსახურების სფეროში

·         ქართული ენის ცოდნა

·         ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა კარგ სამუშაო დონეზე

·         MS პროგრამების ცოდნა.

 

უნარ–ჩვევები: 

·         მართვისა და ხელმძღვანელობის უნარი

·         სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი

·         თანამშრომლების მოტივაციისა და განვითარების უნარი

·         ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი

·         გამართულად მეტყველების უნარი

·         წერითი კომუნიკაციის უნარი

·         მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა

·         ინიციატივა

 

კანდიდატთა შერჩევა: 

-          კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეებისა და კანდიდატის განცხადის ფორმების საფუძველზე;

-          გასაუბრება;

-          მოსამზადებელი ეტაპი

 

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და თქვენს რეზიუმესთან (CV) ერთად გამოაგზავნოთ შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა  19.12.2022