სერვის ადმინისტრატორი ბათუმში

გამოქვეყნებულია ივლისი 08, 2022 / ძალაშია აგვისტო 08, 2022

ანაზღაურება - 400 ლარი

 

ძირითადი მოვალეობები: 

·         სერვისცენტრის მომხმარებლების მომსახურება, კერძოდ:

-          მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და საჭიროებისამებრ გადამისამართება;

-          პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება;

-          საფოსტო ბარათების, მარკებისა და კონვერტების გაყიდვა.

·         მომხმარებელთა კონსულტაცია გზავნილის დამისამართებასა და თანმხლები დოკუმენტების შევსებისას;

·         მომხმარებლებისაგან სხვადასხვა ტიპის განცხადებების მიღება;

·         მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

·         სასურველია 3 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;

·         ქართული ენის  ცოდნა;

·         რუსული ან/და ინგლისური ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე

·         MS პროგრამების ცოდნა. 

 

უნარ–ჩვევები: 

·         სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;

·         მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;

·         დეტალებზე ორიენტირებულობა;

·         გამართულად მეტყველება;

·         გუნდური მუშაობა.

 

კანდიდატთა შერჩევა: 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს: 

-              ინდივიდუალური გასაუბრება;

-             მოსამზადებელი ეტაპი 2 კვირა.

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და გამოაგზავნოთ რეზიუმე ან CV შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელ.ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ  ვაკანსიის დასახელება - სერვის ადმინისტრატორი - ბათუმში.

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 08.08.2022