სამუშაო ადგილი - თბილისი ( აეროპორტის მიმდებარე ტერიტორია)
სამუშაო საათები - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00 სთ-დან 18:00 სთ-მდე, (1 საათიანი შესვენება)
შაბათი - 10:00 სთ-დან 14:00 სთ-მდე
ძირითადი მოვალეობა:
· კომპანიის ტრანზიტული ტვირთების მომსახურების განყოფილების შეუფერხებელი ფუქნციონირების ხელშეწყობა, ტვირთის გადმოტვირთვა/ჩატვირთვა, დასაწყობება და გადაადგილება.
· საბაჟო მოთხოვნების გათვალისწინებით, შესაბამისი პროცედურების შესრულება;
· საჭიროების შემთხვევაში, საერთაშორისო საფოსტო გზავნილების გაცვლის ცენტრის გზავნილების მიღებისა და პროგრამული რეგისტრირება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:
· სასურველია საწყობში მუშაობის გამოცდილება;
· ფიზიკური დატვირთვისა და სიმძიმის აწევის უნარი;
· დეტალებზე ორიენტირებულობა;
· სასურველია დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება;
· გუნდური მუშაობა;
· პასუხისმგებლობის გრძნობა.
კანდიდატთა შერჩევა:
კანდიდატები გაივლიან შერჩევის ეტაპს:
- კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეების საფუძველზე;
- გასაუბრება;
- მოსამზადებელი ეტაპი.
კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე ან CV შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - დამხმარე სპეციალისტი (საოპერაციო მიმართულება)
განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 10.07.2022