თუ კურიერს არ დავხვდი მისამართზე და ვერ ჩავიბარე გზავნილი - დამეკარგება?

თუ კურიერმა ვერ ჩაგაბარათ მისამართზე გზავნილი - ის ბრუნდება თქვენი მისამართის მომსახურე სერვისცენტრში, საიდანაც შეძლებთ გატანას. ასევე, შეგიძლიათ შეუკვეთოთ მისამართზე მიტანის ფასიანი სერვისი

შეტყობინება დამხვდა და რა ვქნა?

უნდა მიაკითხოთ შეტყობინებაზე მითითებულ მისამართზე მდებარე სერვისცენტრს

ან დაგვიკავშირდეთ ქოლ ცენტრის ნომერზე (32) 2 24 09 09.