ოპერატორი ოზურგეთში

გამოქვეყნებულია მაისი 30, 2022 / ძალაშია ივნისი 30, 2022

ანაზღაურება: 600 ლარი.

 

ძირითადი მოვალეობები: 

·         სერვისცენტრის კლიენტებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა;

·         კლიენტებისათვის პროდუქტებზე/მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება და მათი საჭიროების ანალიზი და კონსულტაცია;

·         არსებული პროდუქტების გაყიდვა;

·         კლიენტების მაღალი სტანდარტით მომსახურება;

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

·         უმაღლესი განათლება ნებისმიერი პროფილით;

·         სასურველია 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას.

·         ქართული ენის  ცოდნა;

·         ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;

·         MS პროგრამების ცოდნა;

 

უნარ–ჩვევები: 

·         სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;

·         მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;

·         დეტალებზე ორიენტირებულობა;

·         კომუნიკაციის უნარი;

·         გამართულად მეტყველება;

·         გუნდური მუშაობა;

 

კანდიდატთა შერჩევა: 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს: 

-              გასაუბრება;

-              მოსამზადებელი ეტაპი

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ერთად შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა  30.06.2022