ანაზღაურება: 600 ლარი
ძირითადი მოვალეობები:
· იღებს სერვისცენტრში შემოსულ საფოსტო გზავნილებს საფოსტო გზავნილების დამუშავების ცენტრიდან;
· ამოწმებს გზავნილებს რეესტრების მიხედვით და აღრიცხავს შესაბამისი წესის დაცვით;
· ახარისხებს გზავნილებს და არსებული წესის დაცვით ამზადებს კურიერისათვის გადასაცემად;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
· უმაღლესი განათლება ნებისმიერი პროფილით;
· სასურველია 3-6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება;
· ქართული ენის ცოდნა;
· სასურველია ინგლისური ან/და რუსული ენის ცოდნა;
· MS პროგრამების ცოდნა;
უნარ–ჩვევები:
· სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
· მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;
· დეტალებზე ორიენტირებულობა;
· კომუნიკაციის უნარი;
· გამართულად მეტყველება;
· გუნდური მუშაობა;
· მონაცემთა ბაზებში სწრაფად მუშაობის უნარი.
კანდიდატთა შერჩევა:
კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:
- ინდივიდუალური გასაუბრება;
- მოსამზადებელი ეტაპი 2 კვირა.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და გამოაგზავნოთ რეზიუმესთან (CV) ერთად შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.
განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 03.12.2022