სერვისცენტრის მენეჯერი ბათუმში

გამოქვეყნებულია ივნისი 23, 2022 / ძალაშია ივლისი 23, 2022

ძირითადი მოვალეობები: 

·         სერვისცენტრის ხელმძღვანელობა: სერვის ცენტრის სამუშაო პროცესის დაგეგმვა და მისი კონტროლი;

·         კლიენტებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევის კოორდინირება და მონიტორინგი

·         სერვისცენტრში კლიენტების  მაღალი სტანდარტით მომსახურების უზრუნველყოფა

·         დაქვემდებარებულ თანამშრომლებს შორის ფუნქცია-მოვალეობების განაწილება, მათი სამუშაოს კოორდინირება, შესასრულებელი სამუშაოს ზედამხედველობა

·         სერვისცენტრის საქმიანობის შესახებ სტატისტიკური მონაცემების წარმოება, მათი ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

·         უმაღლესი განათლება

·         3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, მათ შორის ხელმძღვანელ თანამდებობაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, სასურველია გაყიდვების ან კლიენტთა მომსახურების სფეროში

·         ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა

·         რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა კარგ სამუშაო დონეზე

·         MS პროგრამების ცოდნა.

 

უნარ–ჩვევები: 

·         მართვისა და ხელმძღვანელობის უნარი

·          სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი

·          თანამშრომლების მოტივაციისა და განვითარების უნარი

·         ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი

·         გამართულად მეტყველების უნარი

·          წერითი კომუნიკაციის უნარი

·         მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა

·         ინიციატივა

 

კანდიდატთა შერჩევა: 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის ორ ეტაპს:

-          კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეებისა და კანდიდატის განცხადის ფორმების საფუძველზე;

-          გასაუბრება.

 

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და თქვენს რეზიუმესთან (CV) ერთად გამოაგზავნოთ შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა  23.07.2022