სერვისცენტრის მენეჯერი ხაშურში

გამოქვეყნებულია ივნისი 23, 2022 / ძალაშია ივლისი 23, 2022

ძირითადი მოვალეობები: 

·         სერვისცენტრის ხელმძღვანელობა, მისი გამართული ფუნქციონირების უზრუნველყოფა;

·         კლიენტებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევის კოორდინირება;

·         სერვისცენტრში კლიენტების  მაღალი სტანდარტით მომსახურების უზრუნველყოფა;

·         დაქვემდებარებულ თანამშრომლებს შორის ფუნქცია-მოვალეობების განაწილება, მათი სამუშაოს კოორდინირება, შესასრულებელი სამუშაოს ზედამხედველობა;

·         სერვისცენტრის საქმიანობის შესახებ სტატისტიკური მონაცემების წარმოება, მათი ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

·         უმაღლესი განათლება;

·         3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, მათ შორის ხელმძღვანელ თანამდებობაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, სასურველია გაყიდვების ან კლიენტთა მომსახურების სფეროში;

·         ქართული ენის  ცოდნა;

·         რუსული ან/და ინგლისური ენების ცოდნა კარგ სამუშაო დონეზე;

·         MS პროგრამების ცოდნა.

 

უნარ–ჩვევები:

·         მართვისა და ხელმძღვანელობის უნარი;

·         სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;

·         თანამშრომლების მოტივაციისა და განვითარების უნარი;

·         ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;

·         გამართულად მეტყველების უნარი;

·         წერითი კომუნიკაციის უნარი;

·         მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;

·         ინიციატივა;

 

კანდიდატთა შერჩევა: 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის ორ ეტაპს: 

-          კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეებისა და კანდიდატის განცხადის ფორმების საფუძველზე;

-          გასაუბრება.

 

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელ.ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ  ვაკანსიის დასახელება - სერვისცენტრის მენეჯერი - ხაშური

 

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა  23.07.2022