ბექ ოფისის ოპერატორი საგარეჯოში

გამოქვეყნებულია მაისი 13, 2022 / ძალაშია ივნისი 16, 2022

ძირითადი მოვალეობები: 

·         სერვისცენტრში შემოსული საფოსტო გზავნილების დამუშავება

·         გზავნილების რეესტრების მიხედვით შემოწმება და აღრიცხვა შესაბამისი წესის დაცვით; 

·         გზავნილების დახარისხება და არსებული წესის დაცვით კურიერისათვის გადაცემა;

·         გზავნილების შესახებ მონაცემების ელექტრონულ ბაზებშ აღრიცხვა.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

·         უმაღლესი განათლება ნებისმიერი პროფილით

·         სასურველია 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება;

·         რომელიმე უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;

·         MS პროგრამების ცოდნა;

·         მონაცემეთა ბაზებში მუშაობის გამოცდილება

 

უნარ–ჩვევები:

·         სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;

·         მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;

·         დეტალებზე ორიენტირებულობა;

·         კომუნიკაციის უნარი;

·         გამართულად მეტყველება;

·         გუნდური მუშაობა;

·         პროგრამაში, მონაცემეთა ბაზებში სწრაფად მუშაობის უნარი.

 

კანდიდატთა შერჩევა:

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:

-               გასაუბრება ;

-             მოსამზადებელი ეტაპი

 

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ  გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 16.06.2022