სერვისცენტრის მითერი თბილისში

გამოქვეყნებულია აგვისტო 25, 2023 / ძალაშია სექტემბერი 25, 2023

სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით - 09:00-17:00, შაბათი 10:00-14:00
ანაზღაურება - 700 ლარი



ძირითადი მოვალეობები:
სერვისცენტრის მომხმარებლების მომსახურება, კერძოდ:
** მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და საჭიროებისამებრ გადამისამართება;
** პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება;
** საფოსტო ბარათების, მარკებისა და კონვერტების გაყიდვა.
** მომხმარებელთა კონსულტაცია გზავნილის დამისამართებასა და თანმხლები დოკუმენტების შევსებისას.
** მომხმარებლებისაგან სხვადასხვა ტიპის განცხადებების მიღება;
** მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა.



საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** სასურველია 3 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;
** ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;
** MS პროგრამების ცოდნა;



უნარ-ჩვევები:
** სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
** მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გამართულად მეტყველება;
** გუნდური მუშაობა.



კანდიდატები გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპს:
** გასაუბრება;
** მოსამზადებელი ეტაპი 2 კვირა.



დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ან/და (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge. გთხოვთ, ელ.ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "სერვის ადმინისტრატორი".