სერვისცენტრის მენეჯერი სენაკში

გამოქვეყნებულია ივლისი 28, 2023 / ძალაშია ნოემბერი 20, 2023

ძირითადი მოვალეობები: 

·        სერვისცენტრის ხელმძღვანელობა, მისი გამართული ფუნქციონირების უზრუნველყოფა;

·        კლიენტებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევის კოორდინირება;

·        სერვისცენტრში კლიენტების  მაღალი სტანდარტით მომსახურების უზრუნველყოფა;

·        დაქვემდებარებულ თანამშრომლებს შორის ფუნქცია-მოვალეობების განაწილება, მათი სამუშაოს კოორდინირება, შესასრულებელი სამუშაოს ზედამხედველობა;

·        სერვისცენტრის საქმიანობის შესახებ სტატისტიკური მონაცემების წარმოება, მათი ანალიზი და შესაბამისი ანგარიშების მომზადება.

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

·        უმაღლესი განათლება;

·        3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, მათ შორის ხელმძღვანელ თანამდებობაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, სასურველია გაყიდვების ან კლიენტთა მომსახურების სფეროში;

·         ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;

·        რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა კარგ სამუშაო დონეზე;

·        MS პროგრამების ცოდნა.

 

 

უნარ–ჩვევები: 

·        მართვისა და ხელმძღვანელობის უნარი;

·        სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;

·        თანამშრომლების მოტივაციისა და განვითარების უნარი;

·        ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;

·        გამართულად მეტყველების უნარი;

·        წერითი კომუნიკაციის უნარი;

·        მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;

·        ინიციატივა;

 

 

კანდიდატთა შერჩევა: 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპს:

-        კანდიდატთა შერჩევა რეზიუმეების საფუძველზე;

-        გასაუბრება.

 

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ან/და (CV) შემდეგი ელ.ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი: სერვისცენტრის მენეჯერი - სენაკი.