სამუშაო ადგილი - თბილისი, სადგურის მოედანი N 2.
ძირითადი მოვალეობები:
- საქონლის ან/და მომსახურების შესყიდვა;
- გამარტივებულ შესყიდვებთან დაკავშირებული ინფორმაციის და საჭირო დოკუმენტაციის უზრუნველყოფა;
- ხელშეკრულებებისა და მიღება-ჩაბარების აქტების მომზადება;
- ხელშეკრულებით გათვალსიწინებული ვალდებულებების შესრულების მონიტორინგი;
- საჭიროების შემთხვევაში, შესყიდვის პროცესის დაწყებამდე, საქონლის და მომსახურების ტექნიკური მახასიათებლების განსაზღვრასა და ბაზრის კვლვევაში მონაწილეობა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება საფინანსო-ეკონომიკური ან სამართლის სფეროში;
- მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება სახელმწიფო შესყიდვების სფეროში;
- უპირატესობად ჩაითვლება ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა;
- სახელმწიფო შესყიდვების მარეგულირებელი კანონმდებლობის ცოდნა;
- MS Office პროგრამების ცოდნა.
უნარ–ჩვევები:
- სამუშაოს დაგეგმვის, დროის ეფექტურად მართვის და ორგანიზების უნარი;
- ეფექტური მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
- ყურადღება დეტალების მიმართ.
კანდიდატთა შერჩევა:
- კანდიდატთა შერჩევა რეზუმეების საფუძველზე;
- გასაუბრება.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ან/და CV შემდეგი ელ-ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge. გთხოვთ, ელ-ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: “შესყიდვების სპეციალისტი“.