სამუშაო გრაფიკი: სრული
ძირითადი მოვალეობები:
· სერვისცენტრის კლიენტებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა;
· კლიენტებისათვის პროდუქტებზე/მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება და მათი საჭიროების ანალიზი და კონსულტაცია;
· არსებული პროდუქტების გაყიდვა;
· კლიენტების მაღალი სტანდარტით მომსახურება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
· სასურველია 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;
· ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;
· MS პროგრამების ცოდნა.
უნარ–ჩვევები:
· სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
· მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;
· დეტალებზე ორიენტირებულობა;
· კომუნიკაციის უნარი;
· გუნდური მუშაობა;
· მონაცემთა ბაზებში სწრაფად მუშაობის უნარი.
კანდიდატთა შერჩევა:
კანდიდატები გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპს:
- გასაუბრება;
- მოსამზადებელი ეტაპი 2 კვირა.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge გთხოვთ, ელ.ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - „წყალტუბოს გაყიდვების ოპერატორი“
განცხადების შემოტანის ბოლო ვადა - 30.06.2023