გაყიდვების ოპერატორი წყალტუბოში

გამოქვეყნებულია ივნისი 02, 2023 / ძალაშია ივნისი 30, 2023

სამუშაო გრაფიკი: სრული

 

 

ძირითადი მოვალეობები: 

·        სერვისცენტრის კლიენტებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა;

·        კლიენტებისათვის პროდუქტებზე/მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება და მათი საჭიროების ანალიზი და კონსულტაცია;

·        არსებული პროდუქტების გაყიდვა;

·        კლიენტების მაღალი სტანდარტით მომსახურება.

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

·        სასურველია 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;

·        ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;

·        MS პროგრამების ცოდნა.

 

 

უნარ–ჩვევები: 

·        სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;

·        მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;

·        დეტალებზე ორიენტირებულობა;

·        კომუნიკაციის უნარი;

·        გუნდური მუშაობა;

·        მონაცემთა ბაზებში სწრაფად მუშაობის უნარი.

 

 

კანდიდატთა შერჩევა: 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპს: 

-              გასაუბრება;

-              მოსამზადებელი ეტაპი 2 კვირა.

 

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელ.ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - „წყალტუბოს გაყიდვების ოპერატორი“

 

 

განცხადების შემოტანის ბოლო ვადა - 30.06.2023