სერვის ადმინისტრატორი რუსთავში

გამოქვეყნებულია მაისი 25, 2023 / ძალაშია ივნისი 25, 2023

სამუშაო განრიგი: სრული

 

 

ძირითადი მოვალეობები: 

·        სერვისცენტრის მომხმარებლების მომსახურება, კერძოდ

-        მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და საჭიროებისამებრ გადამისამართება;

-        პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება;

-        საფოსტო ბარათების, მარკებისა და კონვერტების გაყიდვა.

·        მომხმარებელთა კონსულტაცია გზავნილის დამისამართებასა და თანმხლები დოკუმენტების შევსებისას.

·        მომხმარებლებისაგან სხვადასხვა ტიპის განცხადებების მიღება;

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

·        უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;

·        სასურველია რუსული ან/და ინგლისური ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;

·        MS პროგრამების ცოდნა;

 

 

უნარ–ჩვევები: 

·        სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;

·        მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;

·        დეტალებზე ორიენტირებულობა;

·        გამართულად მეტყველება;

·        გუნდური მუშაობა.

 

 

კანდიდატთა შერჩევა: 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპს: 

-              გასაუბრება;

-             მოსამზადებელი ეტაპი.

 

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ,  გამოაგზავნოთ რეზიუმე ან/და CV შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელ.ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ  ვაკანსიის დასახელება - სერვის ადმინისტრატორი (რუსთავი)