კარიერა

შპს „საქართველოს ფოსტა“ აცხადებს თბილისის სერვისცენტრის გაყიდვების ოპერატორის ვაკანსიას

გამოქვეყნებულია: 3 იანვარი 2017  /  ძალაშია: 27 იანვარი 2017

ძირითადი მოვალეობები:

·         სერვისცენტრის კლიენტებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა;

·         კლიენტების პროდუქტებზე/მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება და მათი საჭიროების ანალიზი და კონსულტაცია;

·         არსებული პროდუქტების გაყიდვა;

·         კლიენტების მაღალი სტანდარტით მომსახურება;

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

·         უმაღლესი განათლება ნებისმიერი პროფილით;

·         სასურველია 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას.

·         ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;

·         რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;

·         MS პროგრამების ცოდნა;

·         პროგრამაში, მონაცემეთა ბაზებში მუშაობის გამოცდილება.

 

უნარ–ჩვევები:

·         სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;

·         მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;

·         დეტალებზე ორიენტირებულობა;

·         კომუნიკაციის უნარი;

·         გამართულად მეტყველება;

·         გუნდური მუშაობა;

·         პროგრამაში, მონაცემეთა ბაზებში სწრაფად მუშაობის უნარი.

 

კანდიდატთა შერჩევა:

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:

-               ჯგუფური გასაუბრება ;

-              ტესტირება;

-              ინდივიდუალური გასაუბრება;

-             სტაჟირება.

 

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ფოტოსურათთან ერთად შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. დავუკავშირდებით მხოლოდ შესაბამის კანდიდატებს, რომლებიც გამოგზავნიან სრულყოფილად შევსებულ განაცხადის ფორმას, რეზიუმესთან და ფოტოსურათთან ერთად.

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 27.01.2017