კარიერა

შპს „საქართველოს ფოსტა“ აცხადებს თბილისის სერვისცენტრის გაყიდვების ოპერატორის ვაკანსიას (რეზერვი)

გამოქვეყნებულია: 25 ივლისი 2017  /  ძალაშია: 20 აგვისტო 2017

ძირითადი მოვალეობები:

·        სერვისცენტრის კლიენტებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა;

·        კლიენტების პროდუქტებზე/მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება და მათი საჭიროების ანალიზი და კონსულტაცია;

·        არსებული პროდუქტების გაყიდვა;

·        კლიენტების მაღალი სტანდარტით მომსახურება;

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

·        უმაღლესი განათლება ნებისმიერი პროფილით;

·        სასურველია 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას.

·        ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;

·        რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;

·        MS პროგრამების ცოდნა;

·        პროგრამაში, მონაცემეთა ბაზებში მუშაობის გამოცდილება.

 

უნარ–ჩვევები:

·        სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;

·        მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;

·        დეტალებზე ორიენტირებულობა;

·        კომუნიკაციის უნარი;

·        გამართულად მეტყველება;

·        გუნდური მუშაობა;

·        პროგრამაში, მონაცემეთა ბაზებში სწრაფად მუშაობის უნარი.

 

კანდიდატთა შერჩევა:

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:

-              ჯგუფური გასაუბრება ;

-              ტესტირება;

-              ინდივიდუალური გასაუბრება;

-             სტაჟირება.

 

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ფოტოსურათთან ერთად შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. დავუკავშირდებით მხოლოდ შესაბამის კანდიდატებს, რომლებიც გამოგზავნიან სრულყოფილად შევსებულ განაცხადის ფორმას, რეზიუმესთან და ფოტოსურათთან ერთად.

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 20.08.2017